dimecres, 10 d’abril del 2019

LITERATURA DEL SEGLE XIX. EXPOSICIONS

PROJECTE: preparar unes explicacions orals (audiovisuals) acompanyades d'unes preguntes o proves per explicar els darrers aspectes de la literatura que s'estudia a 1r de batxillerat.

DATES DE PRESENTACIÓ: 14 JUNY.

GRUPS DE 4 PERSONES (UN HA DE SER DE TRES)

  1. INTRODUCCIÓ: RENAIXENÇA. CAUSES (ROMANTICISME). PROGRAMA (JOCS FLORALS). FIGURES PRINCIPALS
  2. POESIA. CARACTERÍSTIQUES I AUTORS: JACINT VERDAGUER.
  3. NARRATIVA. TIPUS, CARACTERÍSTIQUES I AUTORS: NARCÍS OLLER. 
  4. TEATRE. TIPUS, CARACTERÍSTIQUES I AUTORS: FREDERIC SOLER I ÀNGEL GUIMERÀ.  


COM? EXPLICACIÓ TEÒRICA (molt visual i esquemàtica) + ACTIVITATS (PREGUNTES)

EINES QUE ES PODEN EMPRAR (una, algunes... Vosaltres triau!):
  • Per fer una presentació: PREZI, PRESENTACIÓ DE GOOGLE O POWERPOINT
  • Per fer mapes conceptuals: MMIND (XMIND per a mòbils), CMAPTOOLS...
  • Per fer una "web" o un blog: GOOGLE SITES, BLOGGER...
  • Per fer murals o pòsters: GLOGSTER, PADLET, CANVA...
  • Per muntar una "flipped classroom": EDPUZZLE, Jing...
  • Per muntar un vídeo: iMOVIE, QUIK, ...
  • Per fer un joc de preguntes: QUIZIZZ, KAHOOT...
  • Eines de google: formularis, etc.

AJUDA: LLIBRE DE TEXT (TEMA 9), MATERIAL DE 4t ESO, INFORMACIÓ DEL BLOG; SI NECESSITAU MÉS LLIBRES DE BATXILLERAT O D'ALTRES NIVELLS, ME'LS DEMANAU.


VALORACIÓ: autoavaluació, coavaluació, ...

  • Contingut complet, clar i organitzat
  • Interès i feina feta
  • Transmissió didàctica
  • Ús de la llengua: adequació, coherència, cohesió i correcció. 

AQUESTS TREBALLS S'HAN DE PENJAR I COMPARTIR: CLASSROOM, BLOG, DRIVE... 








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada