dimecres, 11 de gener del 2017

GLOSES SANT ANTONI 2017


Per a 2n de batxillerat

Al·lotets que ja acabau,
es cap viu haureu de fer...
P'rò segon de batxiller,
en el futur que vos ve,
segur que tots l'enyorau.

És un any bo i complet,
d'esforç, feina i estudiar,
però no convé oblidar,
i l'heu de bé aprofitar,
que amb un buf el tendreu fet.

Vénen quintos i amistat
i heu de gaudir i riure,
que això també és viure.
Un any per ser recordat!

L'any passat em varen dir
que ells eren un grup bo,
però no els sent el so,
ni quan els he de sentir.

Són bon grup, això està clar,
fan feina i estudien,
més a mi m'agradarien
si volen participar.

I jo ara els vull picar,
esper no tenguin peresa,
mem si em donen sa sorpresa,
i em fan un bon glosar. 



Per a 4tB

Els alumnes de 4tB
diuen fan una feinada.
O me tenen enganada 
o potser jo no hi veig bé. 

Però no em queixaré,
sorpresa ells m'han donat.
Sa tasca han acabat,
i hem fet classe molt bé. 

Hauria de destacar
que els agrada molt dormir.
Retards tenen un sens fi,
moltes faltes, què he de dir?,
no saben justificar...

I ara acabaré,
i no vull dir cap mentida:
4t B és un grup fora mida,
i n'estic ben agraïda
i sempre els estimaré. 



Per a 4tA

Bona gent són a 4tA,
però xerren quan no toca.
De paciència no en tenc poca,
però se m'acabarà. 


Pens fer una glosa condreta
i jo la vull presentar;
Quan volen saben callar,
escoltar i fer feineta.

I llavors una altra classe,
i pentura és l'endemà,
ells no aturen de xerrar
i jo no sé què els passa.

Llavors mir i ho reconec:
fa bonda la majoria,
però són la minoria,
els mateixos cada dia,
ja són en el xep-a-xep.


Per Literatura Universal (1r batxillerat)


En aquest curs actual
de res jo no em queixaré.
Jo no ho dic per quedar bé,
però aquí destacaré 
ses nines d'universal.

Participen i demanen,
tenen ganes forma mida.
i jo no dic cap mentida:
a mi me les encomanen. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada