dissabte, 14 de juny del 2014

...i encara més de l'experiment...

Ahir vaig proposar al meu grup de tutoria (2nA) la mateixa activitat que als altres dos... Com sempre, es barallaven per triar la imatge, però quan hagueren començat en varen voler fer dues. N'hi ha que es repeteixen amb algunes dels altres grups (són frases que coneixen), però d'altres arriben demostren una sensibilitat que ens arribà al cor... 
Vet aquí les creacions del grup dels "Poetes"! (o era pohetes? ;-))

 
"Que bonica la vida, que ve tot de cop... Després t'ho lleven i te fan sentir culpable" (Maria Antònia) 

"L'alba que creix i decreix a partir d'uns moviments..." ("Simo")

"Mirant el no-res, pensat en el tot" (Maria de LLuc)

"Nou dia, nova història" (Marc M.)

"Despertar davant el mar 
és un miracle que no hauria d'acabar" (anònim)

"La mar i oceà" (Joan)

"No sé si queden amics i si existeix l'amor" (Maria Antònia)

"La tranquil·litat de l'horitzó" (Eduard) 

"La vida és com la posta de sol: neixes i et mors" ("Pseudònim")

"T'estim fins a l'infinit i més enllà" ("Es Coco")

"El teu somriure m'il·lumina com mil bombetes al Nadal" ("Abi")

"T'esperaré fins que l'alba deixi de sortir cada dia" (Maria Magdalena)

"Queda't amb mi aquesta nit, perseguirem l'albada fins a Rússia i més enllà, creuant el mar. Et despertaré a Tokyo amb un petó vora del nas" (Cata) 

"Que acabi un dia amb tranquil·litat, sense guerra" ("ESA") 



"De vegades estaràs trist, però trobaràs en algun moment una petita taca blanca en un infinit negre" (Sara) 
"La galàxia no la veim 
perquè a dins noltros esteim" (anònim)
"De tot això redó, jo som el més important!" ("Simo")
"La terra està dins la galàxia, com jo estic dins el teu espectacular cor" ("Es Coco")
"La Via Làctia és la galàxia de la terra i tu ets la meva" (Alexandra)

"La galàxia sempre viu" ("Nasa")

"La galàxia és molt grossa. Vés alerta a perdre't!" (Miquel Àngel) 

"És tan important per a mi com els estels per a les galàxies" (Maria Magdalena) 

"Com si no hi hagués demà, que junts ens espera una vida en el més enllà" (Maria de LLuc) 

"Jo sóc la galàxia i tu ets el meu sol" (Anònim) 

"Rascar-se els ulls i veure galàxies" (Cata)

"La galàxia, la pau, alegria..." (Joan)

"Cada miqueta de galàxia són els defectes que no veig de lo molt que t'estim" (Maria Antònia) 

"Quan mir al cel i veig la immensitat d'estrelles que hi ha, pens en tu i per què ens has deixat" (Alba)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada